Navigation Menu

sundays

Vandaag is een rustdagje, wat uiteindelijk meer een dagje uitzieken blijkt te zijn.. De afgelopen twee weken heb ik zó veel gedaan hier in Londen! Ik heb inmiddels weer nieuwe delen van de stad gezien, de Moomin winkel gevonden, in een Jamie Oliver restaurant gegeten, met m'n au pairs boys een dagje mee naar een schoolactiviteit geweest, een typisch Engelse boot race gezien met vuurwerk en live orkest, naar een "festival" geweest waar we uiteindelijk de enige gasten bleken te zijn (whut?!?), midden in de nacht verdwaald geraakt in Londen, bioschoopavondjes gehad, veel geshopt, enzovoort.. Ook heb ik een hoop nieuwe au pairs ontmoet, waaronder één Zweedse, waarmee ik dus echt alleen maar Zweeds mee praat. Helemaal geweldig! M'n camera heb ik vaak niet bij me, omdat het simpelweg onhandig is hier in de stad, dus vandaar dat ik nog niet heel veel gepost heb. Ik zal 'm toch echt iets vaker mee moeten gaan nemen ;)

(Dit is overigens een foto van drie weken geleden die ik nog niet gepost had, maar m'n dag ziet er precies zo uit vandaag, haha)


5 opmerkingen:

  1. Je jaar in Londen klinkt zo ontzettend tof, en die foto geeft precies het zondagsgevoel weer. <3 Beterscha!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je leventje in Londen klinkt echt geweldig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ahh, wat lijkt het me gaaf om Au Pair te zijn in Londen! Nog heel veel plezier. :) Je foto's zijn erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡