Navigation Menu

brighton pier

Gisteren ben ik samen met een andere aupair naar Brighton geweest! Dit plaatsje stond al een tijdje op m'n verlanglijstje en nu ik in Londen zit, is Brighton natuurlijk makkelijk te bereiken (hoewel het door werkzaamheden drie uur duurde voordat ik weer thuis was..). En wauw, wat was het mooi! Ik houd van de zee, dus die doet het altijd wel goed, maar ook het centrum was zó leuk. Allerlei gezellige smalle straatjes met de leukste winkeltjes en onwijs veel vegetarische restaurantjes! Hier heb ik niet echt foto's van gemaakt omdat ik te druk bezig was met om me heen te kijken haha, maar we gaan absoluut nog een keertje terug! Misschien wel meerdere keren :):):)

5 opmerkingen:

  1. Mooie foto's heb je gemaakt! Leuk dat je naar brighton pier bent geweest. Ik zie die pier vaak voorbij komen in de vlogs van Zoe. Lijkt mij zo gaaf daar eens heen te gaan! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw zo mooi! Echt een gezellig sfeertje, daar zou ik ook wel eens heen willen. Hele leuke trui/jurk had je ook aan:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ah wauw, wat een mooie foto's heb je gemaakt! Je bewerkt ze ook altijd zo mooi! Brighton Pier ziet er heel mooi uit, tof dat je er eens geweest bent en vaker er heen gaat! Londen lijkt me echt geweldig! Je outfit vind ik ook echt heel erg awesome trouwens.
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooie foto's heb je gemaakt! Ik zou ook erg graag een keer naar brighton willen, maar misschien dat ik dat deze zomer wel doe aangezien ik sowieso naar londen op vakantie zou gaan. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Jaaaa, Brighton is zo leuk! :) Ik ben er afgelopen zomer geweest en ik wil sowieso nog een keertje terug. Prachtige foto's heb je gemaakt. Nog héél veel plezier!

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor je reactie ♡